Günümüzde sosyal medya platformları artık birer reklam mecrası olmuş durumdadır. Teknoloji ve pazarlama stratejileri geliştikçe yeni yöntemler de türemeye başladı. Hatta bunu profesyonel şekilde yapan ekipler, yeni meslek dalları oluştu. Sosyal medyanın temelinde ‘tanınma, beğenilme ve adından söz ettirme ’ anlayışı varken markalar neden bunu kullanmasın ? Hadi gelin sosyal medya reklamlarında firmanızı ön plana çıkaralım.
1. Facebook Reklamları
Facebook’ta ilgi alanı, yaş, cinsiyet, medeni durum gibi yüzlerce değişkene göre hedefleme yapabiliriz. Facebook, son yıllarda reklam modelini iyice geliştirdi ve birçok marka için vazgeçilmez hale geldi.
2. Instagram Reklamları
Instagram’da videolu veya imaj reklamlarla gönderilerinizi ön plana çıkarıyoruz. Instagram Reklamları ile, yaş cinsiyet gibi demografik özelliklerin yanı sıra, ilgi alanı hedeflemeleriyle markanızı ilgili kitleye tanıtabilirsiniz.
3. Twitter Reklamları
Twitter’da takipçi arttırmak için veya bir gönderiyi markanızı takip etmeyenlere de ulaştırmak için Twitter reklamlarını kullanıyoruz. Twitter reklamları ortalama olarak 1 iş gününde onaylanarak yayına alınabilmektedir.